فراوود
0 محصولات نمایش سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

سوالی دارید؟

سوالات متداول


در این بخش که به سوالات متداول یا همان FAQ مشهور است، سعی می کنیم برای برخی موارد در مورد نحوه معاملات و خدمات بین مشتریان و فراوود توضیحاتی ارائه کنیم، حتما خواهش داریم که سوالات و ابهامات خودتان را به صورت کامنت یا با تماس تلفنی پیش از خرید حل و فصل نمایید.

  1. نحوه پرداخت در وب سایت فراوود چگونه است؟
    • برای پرداخت کاربر می بایست از طریق درگاه های آنلاین و یا کارت به کارت اقدام نماید و حتما فیش یا شماره تراکنش آنلاین را نزد خود نگه دارد، لازم به ذکر است برای خرید های عمده که میزان خرید بیش از سقف مجاز ۵۰ میلیون تومان برای تراکنش های آنلاین می باشد، امکان ارائه سند پرداخت به صورت شبا و یا انتقال از طرق بانکی دیگر نیز میسر است
  2. تحویل کالا چقدر زمان می برد؟
    • هر خرید که پیش از ساعت ۱۲ ظهر انجام شده باشد، در همان روز خرید بارگیری خواهد شد، اما در صورتی که خرید شما بعد از این ساعت باشد یا در مواردی استثنایی که بارگیری کالا زمان گیر است، فردای روز خرید بارگیری در انبار مجموعه انجام خواهد گرفت، مسلما زمان رسیدن خودروی حمل بار از انبار مجموعه فراوود به سمت مشتری، بسته به مسافت و شهر محل اقامت متغیر است
    • همین طور باید در نظر داشته باشید که میزان زمان بارگیری برای تقریبا هر محموله ای متغیر است و ممکن است بارگیری خودش به تنهایی تا یک روز زمانگیر باشد
    • پیش از ثبت سفارش می توانید از مسئول فروش خود به صورت تلفنی زمان تقریبی دریافت محموله را سوال بفرمایید، یا در انتهای پیش فاکتور صادر شده به زمانی که برای بارگیری درج شده است توجه بفرمایید.
  3. آیا همه برند های نوشته شده در سایت همیشه موجود هستند؟
    • خیر بسیاری از این برند ها در نزدیکی و همسایگی مجموعه ما قرار دارند، در واقع مجموعه فراوود یک MarketPlace چند منظوره است که با هماهنگی برند های مختلف فعالیت می کند و هدف آن ارائه خدمات با کیفیت و تنوع بالای کالا می باشد، بسیاری از فروشگاه های اینترنتی مانند دیجی کالا یا کافه ربات یا بامیلو مارکت پلیس هستند و به برند های مختلف امکان استفاده از شبکه و امکانات آنلاینشان را میدهند.
    • البته مجموعه با داشتن انباری به وسعت ۴۰۰ متر مربع، عمده محصولات پر فروش مانند ورق های ام دی اف خام و سفید رنگ را به صورت دائمی دپو می کند و در زمان سفارش مشتری از همان دپوی داخل انبار بار تحویل و بارگیری خواهد شد.
    • لازم به ذکز است که برخی روکش های خاص و رنگبندی های خاص در کارخانه فراوود تولید می شوند و جز محصولات خود شرکت هستند که به عنوان یک پایه سرمایه گذاری و اشتغال به کار راه اندازی شده است، هدف اول فراوود بستری برای فروش گسترده و سراسری در کشور است، اما با توجه به توان تولیدی و دانش مهندسان این مجموعه کارخانه با تولیدات مشخصی که هدفشان بازار سلیقه خاص می باشد، فعالیت می کند.
  4. امکان مرجوع کردن کالا وجود دارد؟
    • ماهیت این نوع کالا به شکلی است که مرجوع کردن مستلزم هزینه های زیادی می باشد، به همین منظور در قدم اول توصیه اکید می شود که حتما کالای خود را با دقت تمام خریداری بفرمایید، در قدم دوم هزینه کارشناسی و مشاوره در فراوود کاملا رایگان است و هر گونه سوال و ابهامی پیش از خرید به مشتری کاملا توضیح داده خواهد شد. بنابراین دقت در خرید به خصوص برای مشتریانی که در این صنف مشغول نیستند در اولویت قرار دارد
    • اما با توضیحات پاراگراف بالا در صورتی که شرایط به نحوی رقم خورده باشد که نیاز به مرجوع کردن کالا ضروری تلقی گردد، دو حالت مشخص وجود خواهد داشت، حالت اول که اشتباه مشتری یا پسند نشدن از طرف مشتری می باشد و در آن هزینه های حمل و بارگیری ارسال و ارجاع به عهده مشتری است، اما حالت دوم که به هر دلیلی ممکن است اشتباهی از سوی کادر فراوود صورت گرفته شده باشد، مانند اشتباه در ارسال رنگ یا به فرض شکسته شدن ورق ها در زمان حمل و بارگیری و پیش از رسیدن به مقصد، فراوود متوجه مسئولیت خود در این موارد می باشد و تمهیدات لازم جهت مرجوع کردن وجوه را لحاظ خواهد نمود.